perjantai 11. huhtikuuta 2014

Peltospurttailua ja uimista

Tänään pojat pääsivät ensin pienelle metsä/peltolenkille, ja sen jälkeen uimaan Hyvinkään koirauimalaan. Thembasta on tullut niin nopea, niin maalla kuin vedessäkin!
 
Poikien spurttailua pellolla.

Themballa oli meininki päällä, kuten kuvista voi päätellä... :-)




Hetkeksi maltettiin tulla poseeraamaan.




´
Törmäys! Mitkä ilmeet. :-D








Ihana Aiko!





Veljesten painia.

Aikokin innostui spurttailemaan.
 
Viime viikolla meillä alkoi Themban tokon alkeiskurssi. Olin ihan yllättynyt miten hienosti Themba ottaa kontaktia ja malttaa keskittyä ja oppii ihan super hyvin!! Lisäksi minä olen saanut muistutusta siitä käden asennosta, joka minulla on helposti pielessä. Palkan suunnalla on yllättävän suuri merkitys. ;-)
Kaikki keskittyminen kuitenkin kummasti rapisee pois kun lähdemme hallista ulos. Hihnassa vetämisen kanssa meillä on edelleen ongelmia, ja suunnittelenkin vedonesto valjaiden hankkimista. Olen sellaisia kokeillut tiitsillä ja muutos kävelyssä oli huomattava!
 
P.s Themba täyttää tänään tasan 8kk. <3


Laitoin aluksi Tempulle liivit päälle, jotta oikeaoppinen uima-asento muistuu
taas mieleen hetken tauon jälkeen.

Kolmikko <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti